Sydney I'm in love!

Intensiv är bara förnamnet på vad denna helgen har varit! Ojojojoj säger jag bara vilket schema. Kom hem för några timmar sedan efter en 15 timmars bussresa. Känner mig mör i hela kroppen, helt slutkörd. Idag blir det mest soffhäng, vila och återhämtning (samma sak?). Imorgon är det back to work.
Vi har hunnit med en himla massa på några få dagar i underbara Sydney: Promenad genom staden/botanical gardens, marknad, tagit ca 100 kort på operahuset (turist javisst!), paaartyy, blue mountains - klättrat ner i grottor med vattenfall, halloween kryssning (fri bar = farligt), färga till Manly Beach, en massa promenerande, Bondi Beach häng ---> TRÖTT hemresa!

Japp som ni förstår kanske att jag är lite småseg idag, har en hel del sovande att ta igen. Har så mycket bilder att visa, men ni får nöja er med några smakprov just för tillfället :)
En sak som är säker är iaf att jag har haft en UNDERBAR och helt galen helg! Jag älskar Sydney!




Kommentarer
Postat av: Melina

fina bilder!

2009-11-03 @ 10:38:22
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0