Fredagsbio



Ligger i min "nya" säng och kan knappt hålla ögonen öppna. Har varit en lång pluggdag som avrundades med bio. Vi såg "The time traveler´s wife" med bland andra Rachel McAdams som även spelar i The Notebook. Den var verkligen bra och jag tror inte ett enda öga var torrt i biosalen :) En riktig tjejfilm! Rekommenderas!
Förrutom plugg har vi hunnit med att storstäda lägenheten och bytt rum idag. Känns riktigt skönt att få lite eget space ett tag efter att ha delat rum i nästan 4 månader. Även om jag har trivts kanon med mina room mates :)
Har inga större planer för helgen, måste få en massa gjort på min uppsats. Imorgon kanske det blir middag någonstans med några från jobbet!

Nej nu ska jag sussa! Hoppas ni har det bra där hemma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0