Mirakelapelsiner?


Mirakelapelsiner på mitt fruktfat? Självklart får mina favoriter bananerna också vara med på bilden :)

Apelsinerna jag proppade i mig (se förra inlägget) var nog mirakelapelsiner då förkylningen nu nästan är över. Halsontet försvann bara på en dag och nu är det bara lite snörvel kvar. Imorgon kan jag nog träna igen!!
Idag fick vi ut hemtentan, usch och fy. Blir en massa plugg nu fram till nästa fredag. Ganska lång tid på oss och det kommer troligen att behövas.
Idag har det varit ännu en vårdag här i Gbg med värme och sol! Vårskorna åkte faktiskt på!
Imorgon är det torsdag vilket innebär plugg, träning, pub-quiz och slutligen modevisning med Malin!! Låter väl som en rolig tors (minus pluggandet då)!

Hoppas ni har det bra♥

Kommentarer
Postat av: jennie

underbart när våren börjar titta fram, äntligen får man väl säga (:

2009-03-18 @ 22:22:42
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej hopp!



Skönt att du börjar bli frisk. kul med modevisning med malin!



haha, såklart du ska ha bananerna med... du är den mest banantokiga jag känner... men jag håller med, de är bra (innan/efter träning ffa) och goda! synd bara att priset har gått upp så mkt.. i alla fall här i gävle. :/



ha en toppendag!!!

KRAM

2009-03-19 @ 08:26:41
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0