Kall och mysig helg i Umeå

Helgen uppe i Umeå (+Uppsala) var hur mysig som helst! Har umgåtts massor och ätit god mat. Men fy vad kallt det är på sådär nordliga breddgrader. Cirka tjugo minusgrader visade termometern när flyget landade i Umeå. Brrr säger jag bara, gick ju knappt att andas! Hehe. Lite annat mot Göteborg kan man säga.
Tänk att bror min är färdigutbildad nu alltså, är så stolt så! (Hoppas första dagen på jobbet gick bra!?) :)

Flyttlasset gick mot Uppsala på lördag förmiddag. Resan gick smidigt och bra (om man räknar bort en smärre incident på statoil i Gävle som gjorde att vi blev två timmar efter tidsplanen) och vi anlände till Uppsala på nattkvisten trötta men hyffsat glada.

Mycket resande blev det, men nu i helgen kommer Johan hit så jag slipper åka igen =)
Hoppas ni har det bra!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men det var nog den kallaste dagen hittills (i fredags!). Men sen vart det ju typ plusgrader igen, haha... epaväder!

2009-01-21 @ 22:51:27
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Emma

jag har mailat dig! :)

2009-01-21 @ 22:57:15
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: labanbaban

Visst är det konstigt att din bror är klar! Jag hörde att första dagen gick bra och att han tycker det är kul på jobbet. Han tyckte det var väldigt kul att du var med i helgen och hoppas att du hänger på till Gävle på kaffi och domkraft snart igen!

2009-01-26 @ 20:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0