Update

På begäran kommer nu en liten uppdate från down under. Första versionen av min rapport är nu inskickad. Måste bara fila lite på abstractet (att sammanfatta 5 månaders jobb på 250 ord känns nästintill omöjligt!) som ska skickas till Sverige snart. Mor och far är här!! Vi har det underbart, har varit i Whitsundays i 5 dagar och bara gottat oss! Åkt runt i övärlden med båt (vattnet är det mest turkosa jag sett!!!) och besökt en av världens 15 finaste stränder, Whiteheaven beach. Har även snorklat en massa, bland annat vid stora barriärrevet, det var som att dyka i ett gigantiskt akvarium! Så vackert! Mor och far stannar till på söndag så imorgon planerar vi en trip till Surfers Paradise för sol och bad! Riktigt varmt/hett här nu, bortåt 38 grader i skuggan.

Snart kommer jag hem. Känns konstigt men skönt! Har varit ett fantastiskt halvår men nu längtar jag hem till Sverige och Johan. Ska bli riktigt skönt med lite kyla och regn, haha!

Snygga som få i våra sting-suits =)

Mamma badar vid whiteheaven beach! Kolla in vattnet!

En massa massa fiskar...


Har otroligt många bilder att visa, ni får se några åt gången =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh guuud jag blir nästan lite avis men bara klädsamt... :)



Underbara bilder, du får gärna visa fler i jul o så får du se luciadoppet (och även bsb om du vill) på film också! :D



Hälsa Per och Margareta!



LÄNGTAR!

PUSS

2009-12-09 @ 15:11:38
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0