Bye Brisbane!

Nu bloggar jag för sista gången från Brisbane. Blandade känslor. Önskar jag kunde hoppa den långa resan och bara vara hemma nu. Är orolig för mitt maxade bagage. Tror det blir övervikt så det skriker om det + att jag inte får ner mina nyinköpta Uggs någonstans!
Tänk att 5 månader nu har passerat. Minns det som igår när jag vinkade hejdå till min bror på Arlanda i juli. Tiden går fort! Jag ångrar verkligen inte att jag åkte hit, har funnit vänner för livet och varit med om otroligt mycket!
Om 45 minuter lämnar jag lägenheten och beger mig till tågstationen.

Hejdå Brisbane!!


Nästa gång vi hörs är jag i Sverige!!! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej anki! Ja det har gått fort, jag minns till och med vad jag åt den dagen du åkte, konstigt=) Ska bli så kul att du kommer hem o få en utförlig förklaring om ex-jobbet=) De är jag mest spänd på! Hoppas resan går bra. Pussokram

2009-12-23 @ 18:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0