Att pressa sig själv...

...Är något jag sysslat med under eftermiddagen efter promenaden med Caroline och Texas. Jag pressade mig själv till att  ta tag i labbrapporterna. Har iaf kommit igång nu. Sen blev det en springtur på ca 1 mil. Att pressa sig själv kan kännas ganska skönt. Efteråt.
Fick ett grymt sug efter naturgodis. Var först på konsum men de hade tydligen endast nötter. Så fick cykla till Willys för att få mitt sug stillat.
Ikväll blir det en lugn kväll hemma framför tvn och datorn. Skönt med lite egentid.

Göteborg idag:


Texas:


Nej nu ska jag fortsätta kolla på Robinson, dricka 500 liter vatten och äta naturgodis.
Vad hittar ni på denna lördagkväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fina kort duktiga du! också ätit naturgods idag ;)

2009-04-18 @ 21:20:56
URL: http://malinminelli.blogg.se/
Postat av: V

Men vilket vackert Gbg! Trodde inte att körsbärsträden stod i blom ännu. Denna lördagskväll lyssnar jag på natten. Den är tyst, men fin. Massa kram!

2009-04-18 @ 22:33:18
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0