Shopping idag, party ikväll!

Kvällen på Hvillan igår var så himla rolig! Massa folk och livemusik. Var längesen jag dansade så mycket! Var ganska lugnt drickamässigt så mår prima idag. Har varit på stan hela dagen med Helena och shoppat och ätit sushi. Blev en del handlat idag faktiskt:

Puffig svart kjol, Monki
Grå stickad lite större tröja, Monki
T-shirt, Monki
Handdukar, Hemtex
Dust-it (volympuder till håret, ska bli skoj att testa!)

Monki är en helt underbar affär :) I alla fall ibland! Billigt är det ju också.
Ska snart göra mig iordning, ikväll blir det nämligen utgång igen :) Galen helg! Hoppas ni har det bra!♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Dust it säger många att det är bra! En kompis har det och hon fick massa volym i håret :D Ha så skoj ikväll! Själv kom jag nyss hem från middag på en tapasrestaurang. Har ätit så jag är proppmätt! :) Allt annat än GI, men det var det värt :) Imorrn blir det ju ändå spinning ;)

2008-09-06 @ 19:45:43
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Karin

Volympudret är grymt bra!

Hoppas du får en fin söndag, här i kga regnar det o e grått...

2008-09-07 @ 08:06:21
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0