Massa regn, nästan som jordbävning

Shit vad det regnade inatt! Jag vaknade av ett dunder mot rutan, trodde nästan det var jordbävning! Men det var bara en massa regn som smattrade mot rutan (låter extra mycket när det regnar hos mig då jag bor på bottenplan, vet inte varför). Sen hade jag svårt att somna om för oljudet. Men trots lite dålig sömn inatt är jag pigg idag och föreläsningen kändes bättre än igår.
Har precis kommit hem och har ätit lunch beståenda av lax, ris och grönsaker. Det är roligt att så fort jag kommer hit till min lägenhet i gbg försvinner mitt sug (lite grann iaf) efter småätande och onyttiga saker. Jag blir även mer motiverad att träna. Så i eftermiddag blir det spinning!!
Nu ska jag fortsätta pilla lite i lägenheten så jag får ordning nån gång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0