Kort uppdate...

... Från en seg Annika. Vilken helg säger jag bara! Har blivit på tok för mycket alkohol, onyttig mat, för lite träning, för lite plugg osv... Men kul har jag haft! Men nu blir det inte så mycket fest på ett tag känner jag. Kom hem runt 05.30 imorse så har inte sovit så många timmar. Det blev en hemmafest hos Malin inatt, skönt med krypavstånd hem. Behöver ju bara ta hissen 6 våningar ner, hehe! Innan festen bastade vi och badade i poolen och åt på restaurangen i vårt område. Lyckad kväll! Blev dessutom fest i fredags också (hos Caroline). Det var en något lugnare fest som tur var :)

Som ni märker har det varit en ganska galen helg och jag känner mig helt slut. Idag blir det soffan med en massa SATC avsnitt och pepsi ;)

Hoppas er helg varit bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har ju haft en späckad helg i alla fall. Själv känns det som jag inte gör ett smack förutom att vara snål och spara pengar :P haha! Nu till helgen blir det fest iaf, alltid nåt :)

2008-09-22 @ 09:05:21
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

:) hoppas du har en bra tisdag gumman

2008-09-23 @ 11:28:15
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0