Sista rycket

Så, då var dagens träning utförd och jag har duschat och ätit kvällsmat. Finns det något godare än att äta efter träning tro? Spelar ingen roll hur mycket jag ätit innan, blir alltid hungrig iaf :) Nu ska jag göra sista rycket inför morgondagens tenta (ska iofs inte dit förrän 17 imorgon så blir nog lite plugg innan om jag känner mig själv rätt).

Nu är jag trött på kylan ute. Värmen kom tillbaka!!! Vill kunna sitta ute och grilla och dricka vin igen... Som för några helger sedan. Lite roligt kort, vet inte vad jag tänkte fota egentligen men lite småkul blev det...

image337

Längtar grymt mycket till på måndag när tenta nr 2 är avklarad. Då blir det stor klassfest! Sen har vi en massa roliga saker inplanerade dagarna därefter, bla Lisebergsbesök :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Tja! Ja vill bara önska dig lycka till imorgon =) sen e du klar för denna säsong, bra jobbat bruden! Puss o Kram

2008-05-20 @ 21:55:04
URL: http://www.nydesign.se
Postat av: Little Peaché

Sv: Tack! Jo handlar man mycket second hand så blir man ju ensam om det. Du kan också vara kreativ. I annat fall får du fota ett second fynd och visa mig så
kan jag tipsa dig om några ideér.

Mvh Little Peaché

2008-05-20 @ 22:25:53
URL: http://littlepeache.webblogg.se
Postat av: Emma

Sv. ja hoppas det. tycker det är lite obehagligt att flyga, men det går ju oftast bra iaf! Längtar till värmen!

Ja det känns ju lite så, att man lagt ner flera timmar och sedan byter folk bort den efter en vecka! Men men, nu blir det väl inga såna fall hädanefter i alla fall! :)

2008-05-20 @ 22:55:27
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Karin

Japp jobbar extra där som bartender, har gjort det i ca 5 år nu men har jobbat ett par år till som garderoniär, kock mm Vi har säkert setts om varit där och dansat the night away
Ja jag vill oxå ha varmt nu!!!
Ha d fint =)

2008-05-21 @ 03:09:27
URL: http://lillak24.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0