Dagens vill ha

Jag skulle verkligen vilja ha en  kavaj att ha på mig på sommarkvällarna. Dessa två faller mig verkligen i smaken.. Däremot faller de inte min plånboken i smaken just nu.. Får vänta på skattepengarna :)

image333  image334

Den första randiga är från asos.com och den andra är från glitzy.se.

Kvällen igår blev lugn. Grillade med några kompisar sen blev det hemgång runt tiotiden. Svinkallt var det ute. Känner mig lite småhängig och frusen idag beror nog på kylan igår. Har iaf suttit på biblioteket idag och pluggat. Nu blir det nog lite mer pluggande... Senare ska jag tvätta (=söndagsgöra) och se på filmen "Bodyguard" som går på TV, den får ni inte missa! Vet inte hur många gånger jag sett den men den är ju så bra!

Vad hittar ni på en grå dag som denna då?

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja det va den verkligen.
Haha* Jo statt e sig likt.
Bodyguard, shit vet inte hur mycke man har bölat till den.
Ha det fantastiskt bra =)

2008-05-19 @ 04:32:29
URL: http://lillak24.blogg.se
Postat av: vendela

Kavajer är härliga plagg. Och användbara. Den första var ruskans fin :)

2008-05-19 @ 18:03:21
URL: http://psalmijanuari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0