Skärgården & icke-trasig båttoalett

image390 image391

image392

image393 image394

Lite blandade bilder från dagen i Kristinehamns Skärgård. Så underbart varmt! Bildbevis på första doppet för i år (jag gör en konstig min, ja). Var inte alls kallt i vattnet! Hann träffa Linda en sväng innan vi åkte också, vi tog en mjukglass i solen. Sen åt Lisa och jag en pizza och drack cola ute i skärgården... Det här med måndag=nytt liv går inte så bra. Får köra på nästa måndag ;) Men man måste ju passa på att njuta nu av det fina vädret och ledigheten, eller hur?

Hände en liten olycka idag. Vi trodde att Lisa råkat pumpat sönder vår lilla båt-toalett. Pappa blev jättearg då denna är väldigt jobbig att laga så han och mor for i ilfart till kristinehamn. Det visade sig dock att det var bara vi som inte hade den rätta knycken på pumpandet... haha tur för oss det!

Kommentarer
Postat av: vendela

Vad skönt att vara färdigpluggad :) Och himlans härliga bilder där. Den med fötterna blir man lite full i skratt av, på något vis ;)

2008-06-03 @ 20:40:45
URL: http://psalmijanuari.blogg.se
Postat av: Malin

shitt tur de där med pumpen..!
ring mig nästa gång du ska ut o ha de härligt i kga-området, är där nu och sex veckor framöver!
ha de gött!

2008-06-03 @ 23:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0