Äntligen fredag efter jobbet!

Den här veckan har känts megalång. Långa dagar på jobbet och lite sömn. Skönt att det är fredag. Bara 6 veckor kvar att jobba :P

Ikväll blir det bara mys med pojken min hemma hos mor och far. Orkar inte med något annat. Träningsvärk i benen från springturen igår (yes jag var duktig och kom ut). Det var den värsta springturen på länge. Var redan supertrött i benen efter jobbandet + en massa spring på stan + släpat hem tunga kassar. Kändes som benen var gjorda av bly, min överkropp och vilja var nog hela tiden 2 meter framför mina ben som släpades efter, hehe! Inga stopp gjorde jag iaf.

Vad händer hos er ikväll då? Lugnt? Fotboll? Fest? :) Hoppas kvällen blir bra iaf!



Kommentarer
Postat av: Emma

Duktigt att du tog dig ut ändå! :) Hade jag nog aldrig gjort :P

2008-06-13 @ 21:34:01
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Amirerica

Great .Now i can say thank you!

2010-04-12 @ 14:52:37
URL: http://amirerica.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0