Skön morgon

Semesterdag nr 2 idag. Jag vaknade hyffsat tidigt för att vara mig, runt 9 halv 10 tiden. Upptäckte att det inte var lika varmt idag som föregående dagar så jag snörade på mig joggingskorna och begav mig ut på en springtur. Kändes segt, varmt och kvavt, hade svårt att andas, men tog mig runt i alla fall. Efter stretching och dusch åt jag en god frukost och läste om gårdagens oväder i dagens tidning. Nu sitter jag här med en mask insmord i ansiktet och väntar på att 10 minuter ska passera. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Inga direkta planer än. Thomas och Jenny sover fortfarande men hoppas väl på att de vill hitta på något kul sen!

Känns nästan lite skönt med en lite molnig dag idag efter all sol. Man behöver återhämta sig lite. Men imorgon får gärna solen skina igen :)

Bjuder på en bild till från helgens båttur...
 

Kommentarer
Postat av: Marika

SV: Nej de är så jäkla varmt! :o

hehe, jag va ganska så död när jag kom hem.

Ha en underbar dag!

Kram

2008-07-29 @ 18:08:12
URL: http://ddandelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0