Allvarliga tvättproblem

Är det något som är irriterande är det när folk snor ens tvättid.. grr.... Kom in i tvättstugan full-lastad med tvätt. Behövde verkligen alla mina fyra maskiner. Men snart upptäcker jag att två av maskinerna är i full gång fortfarande med någon annans kläder. Fick snällt vänta tills de var klara och ta hand om tvätten som var i.. Eller slänga ut den rättare sagt. När jag sen kom tillbaka hade personen inte tagit ur sina kläder från torktumlaren och torkskåpet... Alltså kan bara inte folk respektera att det finns andra!!!!!! Jag har faktiskt bättre saker för mig än att ta hand om någon annans tvätt...Men nu funkar inte personens nyckel längre så han lär ju inte få sina kläder idag... Om nu inte jag är en mycket snäll granne som ställer ut kläderna utanför... Vet inte om jag känner mig så snäll.

Gårdagen blev lyckad. Shoppade lite på stan först och på kvällen var det fest hemma hos en kompis i klassen! Vi hade hur trevligt som helst med mycket vin, drinkar och tv-spel! Hoppas på att Johan inhandlar ett we-tvspel snart, så kul ju =)

Imorgon är jag ledig innan kemin drar igång på tis (hjälp mig någon!). Längtar inte direkt efter den här kursen kan jag säga. Blä. Bra inställning jag har, borde tänka positiva tankar så kanske det inte blir så jobbigt (in my dreams).

Lite bilder från gårdagen, tagna av Caroline!!

image136   image137

image138   image139

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Förstår dig, är så j*vla irriterande när folk tar ens tvätt-tid *grrrr*.

Ja näst nästa heög blir perfekt=D
längtar, shopping och party!
Kommer bli så kul!

krama

2008-01-21 @ 10:07:36
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Anonym

arrgh va irriterande de där med tvätten!

ja de skulle ev funka söndag! typ fyra, halv fem kanske isåfall?

kramellikram

2008-01-21 @ 19:29:56
URL: http://malinminelli.blogg.se
Postat av: Abdullahfiona

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2009-05-25 @ 10:16:11
URL: http://abdullahfiona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0