nästan sommar!

Idag är det ännu en dag med sol och blå himmel! Så härligt varmt ute! Började dagen här i kga med en springrunda. Det var stekande varmt och jag hade lite väl mycket kläder på mig... Lekte sedan på gården med Aida en stund (hon får aldrig nog av dragkamp med pinne) innan jag gick upp och la mig på takbalkongen med mor och far och solade någon timme:) Tror allt jag fått liite färg. Fräknarna börja skymtas och även något svagt streck från bikinin, härligt! Nu är det verkligen snart sommar!!!!

Helgen för övrigt har varit lugn. Var partysugen igår men verkar inte ha varit så många hemma här i kga igår? Eller gömmer sig alla för att jag är i stan? ;) Aja kan vara skönt med en lugn helg bort i mellan!

Mycket liv i denna bilden... Ursäkta det kanske lite uttjatade motivet ;) (Blir aldrig uttjatat för mig)
              image242


Kommentarer
Postat av: Thoragnete

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2009-05-07 @ 13:53:06
URL: http://thoragnete.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0