Mysig helg!

Efter springturen i torsdags ringde Johan och sa att han var på väg till Göteborg! Jag skyndade mig att städa, duscha och laga spenatpaj (den blev supergod, till och med Johan gillade den :)). Sen hade vi en myskväll hemma! På fredagen åkte vi ut till Allum köpcenter en sväng men hittade inget, det blev lite mat och godis. Vi var även ute och gick en sväng i det fina vädret. På kvällen blev det mys igen med tacos, godis och vin :)

Lördagen spenderades i skolan på egenvårdskursen. Inte alls kul men ett måste. Ibland kändes det som att de pratade till ett gäng treåringar med kommentarer som "skratta aldrig ut en kund som kommer och berättar om sina problem" och "prata inte i mobiltelefon samtidigt som du har en kund". Hm bra att vi fick lära oss nya vettiga saker.
På kvällen var vi ute och åt på pasta etc med Josefin och Agne, mycket gott och mysigt :)

Idag var Johan tvungen att ge sig av mot Falun redan vid ett-tiden. Tråkigt men vi ses ju igen snart då jag åker hem till kga på ons eller tors!
Nu håller jag på att ta hand om ett gigantiskt tvättberg och grejar lite i lägenheten. Borde börja skriva på mitt projekt snart... Och träna... Och städa garderoben....

Där var en kort resumé av helgen iaf, hoppas ni också haft en mysig helg!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter som du har haft en mysig helg=)

Menar du mysbyxorna?
Har inte en aning hur dom e i stl, har jue inte testat dom;)
Men jag antar att dom är normala i stl.

Klart jag kan hjälpa dig med bloggdesignen, så gott jag kan i allafall=)
kraaama

2008-04-13 @ 19:30:27
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0