Lördag i ensamhet

Den oplanerade festkvällen igår blev mycket lyckad! Det blev ingen utgång vilket känns ganska skönt såhär efteråt. Men en massa gott vin och dans till "gamla godingar" blev det =) Kvällen avslutades med en alldeles för lång promenad hem... Att inte bussarna/spårvagnarna kan gå liite oftare... Klockan var ju inte så mycket.

Idag har varit en ensam dag. Vaknade ganska sent. Fick ganska snart krupp på att sitta ensam i lägenheten så tog en promenad ner till stan och shoppade ett par vårskor (bild kommer) som jag tittat på länge=) Handlade en supergod sallad på paprika och lite annat gott till kvällen innan jag begav mig hemåt igen. Nu sitter jag här i min ensamhet igen och tittar lite tv o äter lite godis och vindruvor...yummie... Önska att Johan var här bara....

mm lördag....
image214 image215 image216





Kommentarer
Postat av: Lollo

efter en så nyttig lördag kan man ju unna sig lite godis =) hoppas du har haft en bra kväll!

2008-04-05 @ 22:40:06
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0