Effektiv dag

Har varit ledig idag. Klockan nio slog jag dock upp mina blå (gröna?) imorse och åt min gröt. En timme senare åkte jag o tjejerna ut till skatås. Jag och Malin sprang 8km rundan medan de andra gick en annan vända. Gick superbra! Känner att konditionen är rätt bra nu... Synd bara att jag inte fick någon biljett till göteborgsvarvet. Får bli nästa år i stället.
Eftermiddagen har spenderats i min lägenhet med Malin o Carro. Vi har pluggat. Har gruppövning imorgon och var tvungna att förbereda oss. Så idag har jag med andra ord varit riktigt duktig =)
Meningen var att vi skulle gå ut och äta ikväll eftersom Johanna har fyllt år, men det blev uppskjutet till imorgon pga sjukdom. Synd, var verkligen sugen på god mat! Nu blir kvällens planer i stället att skriva på projektet.... Behöver jag säga att det inte alls känns lika roligt?

Bjuder på en bild från Skatås i höstas!
image236


Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiiint! :)
kul att du är igång med springningen!
go girl

2008-04-15 @ 19:23:08
URL: http://malinminelli.blogg.se
Postat av: Tagelive

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2009-03-30 @ 10:46:13
URL: http://tagelive.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0