Äntligen...

...så funkar det att logga in igen! blogg.se har legat nere därav ingen uppdatering (när man för en gångs skull har något att skriva om.)

I lördags var jag på make-up store och fick en liten sminkkurs! Var jättekul och lärorikt! En mycket bra julklapp =) Så nu har jag en massa nytt smink att använda mig av, synd bara att det ska vara så dyrt, hade mer än gärna tagit med mig hela affären hem!
På kvällen blev det party hos Terese och sedan utgång på Nef. En mycket lyckad kväll förutom jazzmusiken i slutet... Kändes som techno fast jazzigt... Samma samma samma... Då tröttnar jag ganska snabbt!

Sminkningen syns inte jättebra på kortet men tänk att de kan få mina små ögon att se större ut... häftigt...
image195 image197


Idag har jag börjat en ny kurs, läkemdelskemi. Verkar vara helt ok. Vi ska göra ett eget projektarbete som ska lämnas in skriftligt och sedan redovisas muntligt. Vi är inte vana vid att arbeta själva så ska bli spännande. Ett mycket friare schema än förra kursen så det känns skönt.

Idag MÅSTE jag städa... Ser hemskt ut i lägenheten. Börjar känna en liten ont-känsla i halsen komma krypande också... usch... Men ska nog pallra mig iväg och träna senare iaf...

Bilder från partajandet kanske kommer upp senare :)

Kommentarer
Postat av: Elin

TAckar.. :)
Vad va de för bal du skulle på den 19e april då?
Jag ska gå med en barndomskamrat på en officers bal i karlskrona, ser fram emot de jättemycke..! :)
Kram

2008-04-01 @ 16:29:28
URL: http://pumanan.blogg.se
Postat av: anna

va kul med sminkkurs och nytt smink =)
kramkram!

2008-04-01 @ 23:58:27
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Pernilla

Sååå snygg du är på kortet=) annars med visserligen.
Vill också gå på make-up kurs, men jag är mest intresserad av deras produkter=)

*Ja det var verkligens en oturs helg. Lennox är bättre nu, men pappa är fortfarande dålig. Läkarna tror att han fått ulcerös kolit, kronisk tarminflammation.

*Typiskt att linnena inte fanns i din stl. Det är nästan alltid så när det e rea o allt.

Krama

2008-04-02 @ 13:53:11
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0