bara upploppet kvar...

Nu är det bara en enda dag kvar att plugga till tentan, ska bli så skönt att få den gjord! LÄNGTAR till tis kväll...! Då kan jag bli som normalt folk igen... Eller det kanske jag aldrig kommer bli? Hm... =) Vet inte hur mycket jag skjutit upp, "nej men det tar jag/vi efter tentan" är ett uttryck jag använt flitigt en tid nu... Kommer ha en massa att göra efter tis helt enkelt! 

Nu ska jag fortsätta min inlärning om sulfonuereider, alfaglukosidashämmare, biguanider, ribonabant och alla de andra... Det ni ;) Hur kul som helst ju.... noooot....

Under tiden jag pluggar kan jag ju alltid drömma mig iväg till varmare breddgrader....


Bali april 2007...
image111

image112

image113



Kommentarer
Postat av: Tonylily

Enjoy your website very much. Good job!

2009-06-19 @ 11:59:24
URL: http://tonylily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0