volleyboll & andra chansen

Är hemma i kga och hälsar på i helgen. är alltid skönt att komma hem och bli omhändertagen:) Lördagen började med en långpromenad med Pernilla, sen åkte jag och tittade på mitt gamla volleybollags sista seriematch för säsongen (ååhh sugen på att spela igen!) De kämpade tappert men tyvärr mot ett mycket bättre lag så det slutade med förlust.
Kvällen spenderades med Linda och Lisa hemma hos Linda, vi såg på melodifestivalen och drack lite vin:) Blev glad att Sonya Aldén gick vidare, den låten var riktigt bra!

Nu ska jag ut o gå med vovvan!! :) Ikväll bär det av mot göteborg igen med min älskling:)

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad härligt att du är inne i bloggvärlden igen! har saknat dig ;)

kommer du hem i påsk? isf ses vi då... *hoppas*

KRAM!

2007-03-04 @ 16:03:46
URL: http://dulsian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0