Lennox är en söt valp :D

Är hemma i Karlskoga så idag passade jag på att hälsa på Pernilla och lille Lennox, ååhhh han är så sööt! Lyckliga Pernilla :D Bilder på sötnosen finns på Pernillas blogg :)
Har även försökt plugga lite, bara en vecka kvar nu till tentan... börjar få panik... har ju knappt börjat!!! Finns så mycket andra roliga saker att göra... som att föja med på volleyboll träning med mitt "gamla" lag.. var superskoj att spela lite igen, var ju ett tag sen nu.. Men är dock väldigt öm i mina tummar och armar.. aja det är sånt man får ta:)

Fick spela in dubbelavsnitten med Greys anatomy, det vill man ju inte missa.. :) så har att göra imorrn.....ehhrm om jag nu tröttnar på att plugga vill säga ;)

Sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Karlskoga, jaha! Har fått jobb på kyrkogården i sommar, just in case... =)

hoppas det går bra med tentaplugget!

KRAMAR!!!

2007-03-15 @ 07:53:40
URL: http://dulsian.blogg.se
Postat av: lisa

hellooooo! vad menar du med att ringa o störa mig kl 10 en torsdag morgon???? folk försöker sova! hehe

2007-03-16 @ 10:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0