grillning som blev till utgång

Var en härlig dag igår, var som sagt och grillade på Johans skola. Några dök lite, sen grillade vi i solen och när det började bli lite kallt slogs bastun på... Jag gillar dock inte att basta så speciellt mycket så jag väntade utanför med några andra. Senare bestämde vi oss för att åka hem till gustav och caroline som bor i samma hus som oss o spela spel, tänk vad kul det är med spel!! Vi spelade alias, där det går ut på att förklara ord! Var hur skoj som helst..:D Det hela slutade med utgång på tranquilo... åhh vilka goda drinkar säger jag bara!

Kom inte hem förrän halv 5 nån gång imorse så idag har allt vart lite segt... Ska ta och pallra mig ut på en lite promenad nu tror jag bestämt....

Måste verkligen skärpa mig och börja ta med kameran när jag gör saker.. Var länge sen jag lyckades få med den..

byeee!


Kommentarer
Postat av: Helena

hellluuu sunshine!!! åh vad jag saknar dig nu känner jag!=)

det var en jobbintervju för ett jobb i marstrand. vi får se hur det blir...

jag kommer till charleswood på torsdag vid tretiden. jag har massagebänken med mig... ;)

PUSSSS

2007-04-01 @ 09:37:47
URL: http://dulsian.blogg.se
Postat av: Lauritsgina

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-07-08 @ 08:15:07
URL: http://lauritsgina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0