Lugn & skön helg

Så var det måndag igen. Sitter på jobbet och har precis ätit lunch. Inga patienter idag som jag trodde, får hoppas det dyker upp några imorgon istället! Så idag jobbar jag på med introduktionen istället. Tar verkligen en otroligt lång tid!
Helgen har varit lugn och mysig. Den har bland annat innehållit träning, tacomiddag, filmtittande och häng på mysiga fik i West End. Igår besökte vi även en gammal kyrka som var omgjord till ett pannkakshus. De hade hur många pannkaksmenyer att välja på som helst! Annika var pannkaks heaven! Jag kommer garanterat att återvända dit snart :)
Min kära vän Lisa(H) bad mig att skriva lite mer om mitt projekt och vad det är jag sysslar med egentligen. Så det ska jag göra i ett senare inlägg hade jag tänkt, håll utkik :)
Så länge bjuder jag på några fler festbilder från Surfers förra helgen. Bilderna är lånade av Robyn, en kompis från Canada.

På bilden till vänster kan ni se en del av tjejgänget, höger upp: jag och Nora, höger ned: Robyn och jag.


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hihi, gott med pannkakor! När ni kommer till Sydney får ni passa på att smita in på Pancakes on The Rocks. Caroline och jag var där i torsdags, hur mycket olika sorter att välja på som helst =)Orkar inte uppdatera min blogg så ofta så bilder finns på resdagboken: CharlottaE

Hoppas allt är bra, kram!

2009-09-07 @ 11:07:47
URL: http://charliesanglar.blogg.se/
Postat av: Lisa H

haha vilken tur att du tänkte gå igenom det senare. Jag vill läsa rapporten också=) Jag har också varit i ett pannkakshus när jag var i chicago förra sommaren, det var verkligen en upplevelse. Borde finnas i varenda stad i Sverige tycker jag. Ha det superbra! Kram

2009-09-07 @ 13:29:12
Postat av: Linda

Hej gumman.. ååå pannkakor va gott! de e verkligen en sån sak som jag aldrig gör. kan smyga hem till mamma om ja vet hon ska göra :)

men förra helgen då, då värmde vi frysta pannkakor från willys, jag monica och christian :) och drack rödvin till - vilken kombination va?

hahaha va gör man inte för att lyxa till tillvaron :)

Kram på Annika

2009-09-07 @ 23:34:21
URL: http://nydesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0