Box ikväll!


Veckan innan vi åkte till Fiji började jag, Kristin, Jannicke och Nora en boxkurs på campus. Tycker verkligen att boxning är en rolig träningsform där man alltid får ta ut sig till max! Denna kurs innehåller en massa teknik (vilket jag behöver upptäckte jag) och målet är att gå upp i ringen och fightas med en av instruktörerna! Vi får slå allt vad vi kan, de får bara försvara sig, tycker det låter som en bra deal, hihi. Ikväll är det dags igen! Ser verkligen fram mot det trots att jag inte känner mig 100% frisk än (var förkyld hela veckan på Fiji).
Sitter hemma och jobbar idag, ska försöka få en massa gjort! Imorgon hoppas jag att jag kan få en patient igen, men de verkar ju inte riktigt vilja dyka upp när jag vill....

Nej nu ska jag återgå till skrivandet!
Kramar från Brisbane!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kramar från mig

2009-10-06 @ 21:58:53
URL: http://nydesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0