Seglarbilder

Lördag idag. Min dag har hittils bestått av plugg och träning. Nu har jag precis tagit en dusch och lite senare ska jag, Hanna och Jovana iväg och möta upp några från jobbet för ett restaurang besök :) Tror det blir tapas! Ska bli skönt att komma ut en sväng och slippa tänka på min rapport för några timmar.
I onsdags följde ju jag, Hanna och Kristin med min handledare Peter ut och seglade på eftermiddagen, det var otroligt härligt! Här kommer lite bilder från Kristins kamera :) Enjoy....

Vi var med i ett race, vi kom först i mål, de andra tävlande syns där ute på havet. Hrm sen behöver vi ju inte nämna att vi fuskade....

Peter, jag och Hanna. Peter tittade förskräckt på oss när vi sa att vi inte hade hattar med oss....hehe.


David i vår besättning :)

Den vackra seglarklubben

Kristin och Hanna

Jag och Peter


Vad händer hemma i Sverige denna helg då? Känns som jag inte har någon koll på vad som händer!!!


Kommentarer
Postat av: Melina

härliga bilder

2009-11-15 @ 17:53:56
URL: http://mmelina.se
Postat av: Helena

HÄRLIGA seglarbilder!!! tänk att ta en pluggpaus på det där viset och sticka ut på seglartur... lyx!!! är är det bara regn regn regn och jag gillar inte november. värsta månaden. det som är bra är att luften är syrerik och att datorn/plugget inbjuder mer än att ligga på stranden just nu... :)



SAKNAR DIG MASSVIS!!!!!!!!! Kära vän.

2009-11-16 @ 13:06:12
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: Lisa h

Hej anki! Vilket halvår du har haft. Vad mycket roligt du får vara med om. Men som sagt väntar jag fortfarande på att få höra mer om ex jobbet. Jag tror jag har haft några patienter som skulle passa in=) Har en rolig sak att berätta för dig när du kommer hem, men de får du inte veta förrens du kommer hem=) Nej, jag är inte med barn! Ha det så bra. Kraaam

2009-11-16 @ 23:36:51
Postat av: Annika

Svar: Lisa h: sååååååå kan du inte göraaaaaaa, grrrrr. Det första jag tänkte var: Hon är med barn! Haha, sen läste jag vidare... Vad???? Har ni förlovat er kanske;)?? Jag vet, förlåt att det inte kommit mer info om projektet, är lite less så när jag bloggar orkar jag inte skriva om det, hehe!

Saknar dig massor, längtar till jul då vi ses! Kramkram!

2009-11-17 @ 02:59:02
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0