Bra jobbat mig själv

Jag har varit en av de som lämnat kontoret sist nu två dagar i rad. Det ni. Långa dagar och mycket att göra men nu känns det äntligen som projektet börjar ta form och jag faktiskt kan se målet. Även om det är en bra bit och mycket jobb kvar tills dess. Jag hade ett möte igår med min handledare och chefen. Gick mycket bra, fick mycket beröm för mitt arbete och de vill att jag ska publicera mina (fortfarande icke existerande) resultat i en artikel. Vore ju väldigt bra att få vara med och skriva en artikel men samtidigt känner jag att jag först och främst måste fokusera på min rapport. Det är ju liksom därför jag är här.
Kom inte hem innan sjutiden igår, då blev det middag och sedan träning. Sen var jag totalt död och somnade tidigt.
Idag ska jag fortsätta jobba tillsammans med Xin, hon hjälper mig med modellering av mina data. Blir dock bara halvdag idag på jobbet, efter lunch ska jag, Hanna och Kristin följa med min handledare ut och segla! Härligt! Hoppas bara att vädret håller i sig, det har varit lite ostadigt den senaste veckan.

Ni får vila ögonen på ytterligare två  bilder från Sydney denna morgon, fler ligger nu ute på facebook! Ta mig tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0