Sista helgen då alla är samlade

Tjoho idag är det äntligen torsdag och ikväll är det dags för bio: New Moon! Imorgon har jag tänkt att ta ledigt från projektet (om vi nu klarar att skiljas åt för en hel dag, kanske får separationsångest??) då det blir en hel festdag med alla tjejerna! Vi ska börja med lite bad och häng vid poolen sen blir det troligtvis barbeque, vin och utgång på kvällen! Kan verkligen inte fatta att två av tjejerna åker redan i helgen! Vi har bott tillsammans i hela 4-5 månader och nu lider det helt plötsligt mot sitt slut :( Känns sorgligt!
Igår var vi ute och åt på vår favvo indiska restaurang, älskar verkligen indisk mat! Ska ta med mor och far dit när de kommer!
Idag ska jag försöka färdigställa så mycket som möjligt av mina resultat, har i alla fall fått fram några, även om de kanske är små resultat i det stora hela. Nästa vecka kommer jag ägna enbart åt skrivande och försöka få ihop rapporten!

my girlssss.... Hanna saknas på denna bilden...

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh new moon, den ska jag absolut se!!!

Mums!



Kram K

2009-11-22 @ 10:04:05
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: malin



Fina ni är!



Kram, snart ses vi! :D

2009-11-26 @ 09:24:07
URL: http://malinminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0