Gårdagen i bilder!

Igår var jag på Liseberg med min kära vän Lisa och hennes pojkvän som var på besök i storstan. Jag åkte bara två karuseller, Balder och Spinnrock (två favoriter!). Lisa och Patrik åkte som galningar! Kul att man blir som ett litet barn igen när man kommer till ställen som Liseberg!

Förrutom att åka karusell besökte vi Ben&Jerrys nya glasskafé och spelade på hjulen lite grann! Ingen vinst för mig dock. Även om det var nära!!

Dagen till ära bar jag min nya fina sjal som jag fick i födelsedagspresent från gänget i klassen!

Lisa och jag på Burger King, gu vad kul det var att träffa dig vännen min! Som vanligt :)
Hann även med en liten kort shoppingtur igår, resultatet av den får ni se imorgon! Nu väntar sängen! Inget schemalagt imorgon men ska till skolan tidigt och sitta och jobba med en rapport som ska in snart!

Hoppas ni haft en härlig helg alla där ute!♥

Kommentarer
Postat av: Helena

åh vad glada ni ser ut, som två barn som sagt ;)



mysigt med liseberg nu när våren verkligen är här!!! nu vill vi att skolan ska vara slut så att vi får vara ute och njuta!!! =)



ha en bra måndag. puss!

2009-05-11 @ 07:23:33
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: Melina

kul =)

2009-05-11 @ 09:35:21
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0