Nu tar jag helg med Johan :)

Ikväll kommer min Johan hit :) Åh vad jag längtar! Känns som evigheter sedan vi sågs nu (tre veckor nästan!). Då jag bara har en liten tråkig workshop imorgon på schemat i skolan så tänker jag hoppa den och ta en lång härlig sovmorgon med Johan istället. Känns betydligt mer lockande!
Mina magsjukeproblem är puts väck nu och jag har precis kommit hem från ett pass på gymmet. Ska duscha och sen bege mig iväg och handla lite mat och hämta ut inpackningen som jag beställde häromdagen.
"Män som hatar kvinnor" var förresten en mycket bra film. Tycker den speglade boken riktigt bra faktiskt. Även om boken (som vanligt!) är ett litet snäpp bättre :)

Lite äldre bild som jag tycker mycket om... (Har visat den förrut vill jag minnas...)

Hoppas allt är bra med er!!!


Kommentarer
Postat av: Melina

söt bild

2009-03-05 @ 19:38:43
URL: http://mmelina.se
Postat av: Helena

vad härligt det måste vara att ses efter en sådan lång väntan och längtan! ha en härlig helg och njut av varandra! puss

2009-03-06 @ 17:36:52
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0