Norge imorgon!

Inga news om visumet än, hur ska detta gå alltså? Blir mer och mer stressad varje dag. Aja jag kan inte göra något iaf, känns bra att inte stenen ligger hos mig. Har haft två underbara dagar i solen. Lever verkligen upp och blir mycket piggare så fort solen tittar fram! Dock har jag fått jätteont i halsen nu. Tråkigt inför Norge resan i helgen. Imorgon bär det av mot Norge iaf, hoppas hoppas hoppas det blir fint väder!
Hur firar ni midsommarhelgen??

Utsikt från stugan i Norge



Idag fyller min älskling Johan 26 år! Snart 30 nu ;) GRATTIS o massa pussar till dig idag!!!!! Sitter för övrigt och väntar på att han ska komma hem nu så jag får ge honom min present nån gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0