Underbara helg!

Johan och jag har haft en supermysig helg tillsammans! I fredags bar det som sagt av till Karlstad för en helkväll med hotellvistelse, restaurangbesök och bio. Vi började dagen med lite strosande i affärer längst Karlstads gator. Vårt hotellrum var jättefint med en stor balkong med fin utsikt där vi tog ett glas vin och åt lite snacks innan vi gick till restaurangen.

Många pussar blev det på vår balkong...Så soligt och fint väder!!


Maten var himlans god. Johan åt en supergod pepparstek och jag åt en kycklingrätt. Sen blev det en banana split till efterätt :) Mätta och belåtna begav vi oss till bion där vi såg Baksmällan. Haha som vi skrattade. En rolig film. Efter bion var vi trötta och promenerade tillbaka till hotellet.


På lördagen avnjöts en underbar hotellfrukost innan vi begav oss ut för ytterligare en liten shoppingtur innan hemfärden.
Helgen har varit så härlig! Det enda minuset var de galna norrmännen som vi hade som grannar på hotellet. Vid 2-3 tiden började de slåss, skrika och härja. Så höll de på ända till morgonkvisten... Blev lite svårt att sova...
Lördagkvällen spenderades mestadels framför tvn hemma. En massa Vänner-avsnitt sågs och även filmen The Mexican.
TACK älskling för en underbar helg!! Finns ingen som du!

Japp det var väl min helg det. Idag är det söndag och jag har en massa saker att fixa med. Back to reality helt enkelt.
Hoppas ni också haft en fin helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0