Stockholm-London-Singapore-Sydney-Brisbane

Sitter just nu hemma hos min bror i Uppsala. Börjar bli väldigt trött, borde försöka få någon timmes sömn innan det är dags att bege sig till flygplatsen. Kl 5.00 skjutsar bror mig dit. Sedan bär det av mot första anhalten: London. Är lite nervös inför bytet där men det ska nog ordna sig. Har en låång resa framför mig, ca 30 timmar. Det finns alltså mycket tid till att plugga, läsa och lyssna på all ny musik på min ipod:)
Idag har jag sagt hejdå till mamma, pappa och Johan. Det var jobbigt att säga hejdå (speciellt till Johan, kommer sakna dig sååå mycket!) men hoppas verkligen på ett besök om någon månad!

Ni får ha det bra här hemma så hörs vi när jag är på plats i Brisbane! ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en underbar resa.. kommer sakna dig här hemma! Kraaaaaaaaaaaaam

2009-07-31 @ 01:08:44
Postat av: Karin

Tack snälla du :)



Åhhh va härligt.

Hoppas på rapporter från down under nu då :)



Trevlig resa

Kramar

2009-07-31 @ 01:43:56
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Helena

Åååh jag missade dig i morse! Vi hörs snart på internet. HA DET TOPPENBRAAAA! KRAM

2009-07-31 @ 07:43:13
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till modiga du!

Massa Kramar

2009-07-31 @ 18:01:51
URL: http://malinminelli.blogg.se/
Postat av: Emma

Får hoppas att resan flyter på smärtfritt!! :)

2009-07-31 @ 22:14:56
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Trevlig resa vännen ;)!!!

Är så avis. Brisbane är en härlig stad, du kommer trivas som firren i vattnet ;)



Håll oss uppdaterade här hemma.

Massa kramar

2009-08-02 @ 13:38:51
Postat av: Emma N

Heeeeej!! va fint det verkar vara, härligt att allt gick bra!!!!!!

Vet du vad du hade för strl på ditt linne.. ska köpa ett med hörlurarna.. Som du tipsade om=)



kraaaaaaaaaaaaaam hoppas att få se mer bilder o läsa mer sanrt =)



2009-08-03 @ 12:25:56
Postat av: Karin

Hej!

Tack för hälsningen på Helenas blogg.

Så fint det ser ut! Lycka till over there! Kram kram fr Karin :)

2009-08-03 @ 13:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0