Hemma igen & fullt upp!

Jag har spenderat några härliga dagar i Uppsala med bror och familj och är nu hemma. De är med hem hit allihop och vi hittar på saker på dagarna, därav min dåliga uppdatering! I Uppsala träffade jag även Helena och Lisa en sväng, alltid lika kul :) Bilder från Uppsala kommer så fort jag får in dem i datorn!

Nu ska jag och bror ta en liten bad-promenad med Aida sen blir det kajakpaddling på Möckeln!
Hoppas ni har det bra!!♥

Två bilder tagna av Nicole när vi var i Kristinehamn förra veckan. Bara för att jag hatar fiskmåsar.


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Fina bilder:)

2009-07-04 @ 17:29:07
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Pernillamariaa

Sv: Ja det är bara att säga till när du har tid vettu=) Jag kan jue nästan närsomhelst!

Va bra, har faktiskt spanat efter dig på msn, men du har inte varit ute. I allafall inte när jag har sett det;)

Hoppas du haft en trevlig helg.

Kramar

2009-07-05 @ 00:42:34
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0