Långresa i helgen

Helt slut är jag i detta nu efter årets första cykel cirkel pass, så himlans skönt att vara igång igen!
Var en ok dag i skolan med en föreläsning sen lite lyssnande på våra äldrekursare som presenterade sina exjobb. Presentationerna lugnade mig lite, det verkade inte så blodigt :) Men tänk att man bara har 8 min på sig att presentera en hel termins jobb! Gäller att sammanfatta bra då!
Hann med en liten tur på stan efter skolan också där lite olika nödvändigheter inhandlades bland annat ny ansiktskräm, träningshandskar (ni ska bara veta hur cool jag ser ut på gymet nu, haha!) och det mest nödvändiga; ett par örhängen, hihi!
På tors ska jag åka ända upp till Umeå (!) för att fira att min bror tar examen. Blir ett himla åkande i helgen alltså, först tåg Gbg-Umeå på tors natt sen bil till Uppsala på lör och slutligen bil + tåg tillbaka till Gbg på sön! Puh, kommer vara trött på att sitta still! Men det blir nog trevligt, har aldrig varit i Umeå förrut.

Nej nu ska jag duscha och äta lite! Bjuder på två vinterbilder hemifrån Karlskoga.

 

Kommentarer
Postat av: Helena

vad kul att komma till umeå! hälsa brorsan grattis från mig. kramar!

2009-01-14 @ 20:18:00
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0