Helg med Johan!

Så var det fredag igen! Men denna helg blir det inte lika mycket åkande som förra helgen=) Idag har jag hunnit med att handla en massa gott till kvällen (ska göra Johans favorit, fläskfilé med gorgonzolasås och potatisgratäng!), tränat krafttag och plockat lite i lägenheten. Nu väntar en dusch sen hade jag tänkt att få lite gjort på pluggfronten. Johan anländer lite senare ikväll!
Vi har inte så mycket planer för helgen, tar det lite som det kommer helt enkelt. Kan tänka mig att Johan är rätt trött då han har slitit hårt på jobbet den senaste tiden.

Ha en mysig fredag allihop! 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

har grejat headern nu, ska bara fixa profilbilden så är det klart! :) Men photoshop strejkar så jag måste installera om det

2009-01-23 @ 17:50:51
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Helena

vad fin bloggen är! skönt med en lugn helg. kram!

2009-01-24 @ 20:26:10
URL: http://ingivelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0