Dags att väcka bloggen till liv?

Väldigt länge sen jag yttrade mig här på bloggen senast. Nu kände jag att det var dags. Har saknat bloggandet på ett sätt men samtidigt har det varit grymt skönt att bara vara helt ledig över julen. Jag är nu tillbaka i gbg och skolan har satt igång igen. Sista terminen med tentor har inletts. Sen är det bara exjobb och praktik kvar! Tänk att det inte är många månader kvar tills jag ska säga upp min lägenhet här i gbg. När jag tänker på det känner jag paniken komma lite grann. Sorgligt men samtidigt spännande att lämna livet här.
Lovet har varit underbart skönt! Har verkligen kopplat bort hjärnan totalt, inte tänkt alls, hehe. Lovet har innehållit mycket tid med familj och släkt, mycket fest, fikor och promenader med vännerna och såklart en hel del tid med Johan♥

Här kommer några random bilder från jullovet :)

julafton, min älskade mormor och jag.
 

Obligatoriskt festande på juldagen
 


Nyårsafton, jag & Johan ♥


Återkommer med fler bilder. Nu är det något annat (utöver bloggen) som behöver väckas till liv. Nämligen musklerna! Har dragits med en förkylning nu sen nyår så känns som evigheter sedan jag tränade. Tänkte att jag skulle mjukstarta med rätt så lugn tur på gymet! På tis kör det igång på allvar med cykel cirkel!

Massa kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack snälla du :)

Ja jag har säkert inte tränat på 1½ år...haha så jag lär va helt dö efter 1a passet...hihi

2009-01-11 @ 19:06:24
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka till bloggens värld ;)

Är i stort sett ledig hela veckan, så vill du träffas är de bara o säga till!

Kram fr minelli

2009-01-11 @ 20:54:56
Postat av: Alexzandra

Ser ut att ha varit ett mysig julhelg :) Alltid mysigt när vännerna samlas efter att ha varit på vift lite här å där! Å det är nog bäst att mjuk starta med träningen efter juluppehållet, annars är det nog lätt att man blir sjuk å blir liggandes istället :-S

2009-01-21 @ 23:05:37
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0