Produktiv morgon


Sitter och häller i mig kaffe och jobbar med presentationen. Det har gjort sen halv 9. Det är tyst och skönt i lägenheten då Hanna + familj fortfarande sover gott efter sin långa resa hit (de anlände vid tretiden inatt!). Ska försöka bli klar med presentationen idag så jag har morgondagen till att öva in allt som ska sägas. Om en liten stund ska jag dock ta en paus och gå ner på stan och spana på lite julklappar. Har lite kvar att fixa. Sen blir det kanske en långpromenad senare i eftermiddag!

Förlåt för att jag är dålig på att svara på era kommentarer, jag läser era bloggar som vanligt men har helt enkelt varit för lat för att skriva en rad eller två. Ska bli ändring på det!


Kommentarer
Postat av: Emma

är ju svårt o hinna med att kommentera massa bloggar om man har mycket att göra! :)

2009-12-15 @ 19:25:29
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0