På bättringsvägen

Alla lägenhetstjejerna fångade på samma bild!: Jag, Jovana, Hanna, Kristin och Jannicke. Bild tagen av vår tyska vän Nora.


En australiensisk glassbil. Söt tycker jag. Den spelade  en väldigt lugn och fin liten trudilutt. Ville nästan lägga mig ner på trottoaren och sova. Att få ungarna i trans verkar vara deras trick. I Sverige är ju som bekant tricket att lura de små på deras veckopeng....Hm....


Godmorgon kära vänner! Eller godnatt kanske jag ska säga till er :) Tänkte bara slänga in två bilder såhär på förmiddagen. Ska sätta igång med pluggandet nu. Är hemma från jobbet idag med, men har massa jag kan göra härifrån så det känns ok. Mår lite bättre idag, ingen feber. Skönt att vara på bättringsvägen.
KUL att det är så många som följer bloggen nu! Blir så glad av alla kommentarer/inlägg från er!

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Helena

skönt att du är friskare! ja, jag vet inte varför plugget kommer sist, det krävs ju oftast mest tankeverksamhet för det, hehe... =) kul att uppleva andra kulturer!!! kul att få prata tyska, engelska... =) avis! ;) kram!

2009-08-20 @ 09:21:10
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: Malin!

ja den va söt (glassbilen)! Vilken fin (eller ska jag säga chick) outfit du har! ;) skönt att du mår något bättre, ingen höjdare att vara krasslig ju.



ja jag har fått boende på söder, vid slussen/skrapan, så de är bara 5 min från sanna, så det är toppen! kan bara bo där till jan så de är lite synd, men men! börjar skolan 31:a, men ska till sthlm redan nu i helgen och fixa inför diverse ting! ska bli kul! :)



hur varmt har ni det ung nu? hur är maten därborta? du får ta lite kort på "dagens middag" osv, så man får se den biten med ;)



Kram på dig och krya på dig!

2009-08-20 @ 09:50:35
URL: http://malinminelli.blogg.se/
Postat av: Emmas Form - vägen mot en starkare och friskare kropp

Åh du verkar ju ha det super där!!! är lite avis!! ;)

2009-08-20 @ 10:51:00
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Karin

Vilken fin glassbil :)



Tack snälla du, ja hon e så go! :)

2009-08-20 @ 20:22:27
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Linda

En sån glassbil vill ja ha, måste byta upp mig snart ;)

Skönt att du också blivit bättre, efter ja knaprat halstabletter frenetiskt i två dagar så känner ja mig okej :) nu ska jag knalla ner till jobbet.



Massa kramar från mig

2009-08-21 @ 09:04:34
URL: http://nydesigns.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Nu har första dagen i Sydney nästan gått - hur mysig familj som helst =) Har skaffat australiensiskt mobilnummer ifall du vill nå mig: 0406-222185

Ha det toppen så hörs vi snart, många kramar!

2009-08-21 @ 11:01:01
URL: http://charliesanglar.blogg.se/
Postat av: SOFHIE

Sv; Åh tack! Men jag blir lika glad varje gång jag får en sådan kommentar. :D

Jag har en Nikon D60 & kit-objktivet (18-55) + ett fast 50.. inte det bästa kan man säga, ångrar att jag inte köpte en Canon istället. ;> Hihii.

Men åhh, JAG VILL OCKSÅ TILL AUSTRALIEN!! Verkar så grymt underbart ju! :)

Men så du läser i Aus eller vad? :o

2009-08-22 @ 14:15:57
URL: http://iemells.blogg.se/
Postat av: Malin, Pär och Josefin

Hejhej,

Här i Sverige är Josefin på besök i Karlskrona, så vi passade på att kika lite på bloggarna. Skönt att du klarade dig undan svininfluensan med livet i behåll=). Kul att höra att ni har det kul och självklart ska du ut och se lite äckeldjur också. Vi sitter spännt och väntar på bildbevis.

Ta hand om dig

kramar

2009-08-24 @ 17:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0