Nu är påsken över. Tillbaka till vardagen.

Bloggen har fått vila över påsken. Men nu är jag tillbaka i Götet igen och imorgon är det vardag som gäller. Har haft en mysig påsk, spenderade de första dagarna i Karlskoga med familj, vänner och Johan. Sedan följde jag med Johan till hans familjs stuga i Norge, mycket härligt med god mat och soligt väder! Massor av bilder kommer!
Imorgon är det som sagt tillbaka till vardagen som gäller vilket innebär en massa plugg, träning och absolut inget mer godis på ett tag =) Har fått nog av den varan för ett tag tror jag.

Fler bilder från Norge kommer samt bilder på mitt nya (väldigt) blonda hår.


Hoppas ni haft en underbar påsk!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0