Labbande och Jordgubbs-sug

Labb idag igen. Gick segt i början men sen kom vi igång! Var grymt trött när jag kom hem efter lunch så det blev en liten tupplur. Borde ha jobbat mer med labrapporterna än vad jag gjort hittils idag men har inte haft någon ork alls. Är ledig imorgon så då får det bli plugg.
Orkade mig i alla fall ut på en joggingtur, 1 mil i det fina vädret. Sprang genom slottsskogen där massor av folk satt och grillade och drack öl. Alla människor och det fina vädret gav mig lite extra energi!
Nu blir det dusch och sen kvällsmat!
Hoppas ni haft en härlig dag i solen!!

Något sånt här skulle vara gott, kan inte jordgubbarna komma snart?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0