Jobbiga tågresor

Det blev ingen trevlig hemresa till Göteborg. Började bra med lite plugg, fick faktiskt lite gjort. Men alltför snabbt kröp det sig på, illamåendet. Sen fick jag sitta och koncentrera mig hela resan för att inte kräkas. Jag hatar verkligen att åka baklänges! Det sägs ju att det ska vara bättre för illamåendet att åka baklänges men det tror jag inte på. Ett bra tips om man inte kan/orkar läsa på tåget är ljudböcker! "Pyramiden" av Henning Mankell gjorde min resa något mindre olidlig.

Nu är jag alltså tillbaka i Gbg och denna vecka lider mot sitt slut. Har mycket att göra den kommande veckan. Blir en massa plugg, flyttpackning och träning. Sen kommer mor, far, Johan och troligtvis vovvan hit på besök på torsdag-lördag. Både roliga och jobbiga saker som händer alltså :)
Hoppas ni haft en bra helg!! Det har jag haft!!♥

Från balkongen i Kga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0