Ja tack...



...Dessa saker skulle utan protest få flytta in hos mig. Solglasögon Rayban, resväska (måste ha en tills jag åker!) Accent, väska LV och kavaj från modekungen.se. Men får nog ta och vinna på triss först om detta ska bli möjligt. Synd bara att jag aldrig köper triss.

Nu blir det en liten promenix med Aida sen en springrunda! Senare i eftermiddag kommer lite släkt hit för att fira min födelsedag (fyller dock ej förrän på tis)! Mmm det vankas smörgåstårta och prinsesstårta! Ha en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Sv: har kolalt där och visst har dom fina :) men ag letar efter de perfekta ;)

2009-04-25 @ 20:16:29
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/
Postat av: nadja

så fina saker och två av grejerna har jag redan Lv väskan och rayban brillorna så kavajen skulle inte sitta helt fel heller

2009-05-04 @ 09:09:32
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0