"Ibland får man unna sig"

I helgen har jag kört med det eviga uttrycket: "Ibland får man unna sig..."
Mmm, gott var det!



Mysigt att träffa kusiner + kusinbarn + mormor igår! Vi fikade och hade det trevligt. Blev en lugn kväll igår med då Johan skulle upp vid fem imorse för att jobba. Kändes som om jag max hade sovit 5 min då han steg upp. Usch fattar inte hur han orkar! Jag sov gladeligen till klockan halv 10 innan jag kände mig någorlunda utvilad. Blev en promenad innan frukost med Pernilla (kul att ses! Blir ju inte så ofta längre...) och sedan ytterligare en promenad med vovvan. Nu sitter jag och försöker komma igång med labbrapporterna, går segt kan jag säga. Ikväll åker jag tillbaka till Gbg!

Nu, kaffe och plugg!

Kommentarer
Postat av: Mallan

haha ja visst är klippet bra! ;)



jag har också unnat mig i helgen, lovely! härligt att du haft det bra!



Hoppas du får en fin vecka, KRAM







2009-04-26 @ 16:58:03
URL: http://malinminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0