Småseg söndag

Allt festande tar verkligen ut sin rätt. Har varit en seg dag idag. Gårdagen var rolig men fick ett lite abrupt slut då en vän råkade få lite för mycket i sig, hehe. Fick kasta oss in i en taxi och åka snabbt hem. Trots detta slut så har helgen varit himla rolig och fartfylld. Massa dans, fest och shoppande. Jag älskar kjolen jag köpte från Monki, den blev ännu mer perfekt då Helena hjälpte mig att sy in den lite i midjan. Ni ska få se bild så småningom :)
Trodde att jag bara skulle ha en kort skoldag imorgon mellan 8-10 men upptäckte nyss till min fasa att jag även ska tillbaka till skolan kl 13 på föreläsning ända till 17!  Jobbig dag imorgon alltså.

Hoppas er helg har varit bra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0