Mycket att göra just nu

Har varit lite dåligt med uppdatering nu de senaste dagarna. Har varit så mycket annat. Idag har jag dock varit ledig från skolan och då passade jag och en kompis på att åka till Ikea. Köpte inte så mycket men lite småplock blev det (som vanligt när man åker dit!) bland annat en ljusrosa badrumsmatta och en fin vit orkidé.
När vi kom hem slängde vi på oss träningskläderna direkt och gick iväg och tränade kondition + styrka. Kändes segt i kroppen idag då jag var på världens jobbigaste spinningpass igår. Jag lovar, fick en nära-döden-upplevelse då vi var på bergstopp 3 av 5! haha. Men vilken härlig känsla det är efter ett pass där man tagit ut sig till max!

Nu sitter jag och väntar på Pia. Ska hem till henne och laga lite mat och umgås :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh,kul med ikea.jag älskar att gå omkring på ikea

2008-09-10 @ 18:29:04
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, jaa man kan nog inte gå in på Ikea utan att ha med sig nåt ut?! Hoppas allt är bra med dig! Kram

2008-09-11 @ 00:05:41
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Emma

Önskar att IKEA fanns här i Umeå... är så enkelt att åka dit och handla smågrejer för 10-30 spänn istället för att gå på t.ex dyr-åhlens och handla en stekspade för 49 kr :P



Jag har inte hunnit vara ute och knäppa så mycket kort med nya kameran än. Tänkte nog gå nån prommis i helgen och se om man kan få till lite höstbilder! Har ju inte blivit så färgsprakande än här dock! Träden är ganska gröna fortfarande! =)

2008-09-11 @ 18:14:30
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0