Inte kul med måndag morgon

Någon mer än jag som har problem att somna på söndagkvällar? Jag ligger bara och vrider mig och det kan ta timmar innan jag somnar. Detta medför att jag nästan alltid är helt död på måndagmornar. Idag var det verkligen en sådan morgon. Kände mig som en zombie. Måste vara helgens festande som satt sina spår. Som tur var gick jag ju bara två timmar på morgonen och nu är jag tillbaka i lägenheten och börjar inte förrän kl 13 igen. Så nu blir det att vila lite först och sen lunch!
Efter alla föreläsningar idag ska jag möta upp Malin på stan för en fika, var länge sen vi sågs så det ska bli trevligt!

Hoppas ni känner er något piggare än mig denna måndag!♥

Kommentarer
Postat av: Melina

godmorgon :)

2008-09-08 @ 10:24:17
URL: http://mmelina.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh vad roligt att du gilar hundlinnet gumman! hoppas du har en finfin måndag! kram!

2008-09-08 @ 12:53:02
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0