Idag är jag 80 år

Jag känner mig som en stel 80-åring i kroppen idag. Mina lår + rumpa + biceps gör hur ont som helst efter gårdagens träning! Fattar inte hur jag ska ta mig igenom ett jobbigt cykel cirkel pass ikväll men det får väl gå :)
Har labbat idag. Vi fick göra vår egen bedövningssalva. Det var rätt skoj faktiskt. Fick med oss den hem sen också. Har inte hunnit testa salvan a la Annika än men tänkte göra det senare :) När jag kom hem somnade jag självklart i nån timme. Får verkligen inte få det som vana nu bara, man mår faktiskt inte så bra av att sova på dagtid. 

  

Nej nu ska jag laga mat och sen måste jag läsa igenom nästa labb som går av stapeln imorgon. Hoppas ni har en bra tisdag sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ja men nu är d einte så långt kvar till helgen :)

2008-09-17 @ 07:59:24
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Melina

fina blommor&bilder

2008-09-17 @ 08:56:12
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0